9 februari 2o12

Hej hörrni! :} Förlåt att jag är så otroooligt seg på att svara på kommentarer, men den här veckan har jag gjort så mycket annat så att jag har inte haft tid riktigt. Var uppe och sprang igår, men jag tyckte inte alls att det gick något bra. Men när jag tittade på mina resultat så insåg jag att jag nästan blivit 2 minuter snabbare ändå - så det är godkänt. Det gick även bra på kostföreläsningen, och jag insåg att jag troligen visst har gått ner i vikt, bara att det inte syns då jag fått muskler som "väger ner" min viktnedgång. Kör jag på såsom jag gjort denna vecka, är jag nästan garanterad att få se resultat i slutet av februari.

En kostig sak som jag märkte idag när jag duschade, var att jag fått en slags knöl på foten! Den är helt blå, och känns som att jag har slagit i den - men jag vet inte hur riktigt. Det känns bara om jag lutar mit "utåt" på fötterna, så jag ska upp och springa och se hur det känns då. Hm.

I vilket fall ska jag till skolan strax, och sedan blir det hem och äta, och sedan upp och springa. Idag bara måste jag klara mina 6 minuter, och sedan blir det styrka på det. Får se om jag hinner upp imorrn och springa en timme innan jag måste börja städa och fixa inför att Jesper kommer på fredag kväll också. :}





A N G E L I J N A

SVAR; nja är sjuk ;p



händer idag ?:)

Kommentaren skrevs den: 2012-02-09 at. 12:31:16
Din blogg/hemsida: http://angelijnas.blogg.se/
neli

hihi ALLA tjejer borde äga en MK klocka.. så jävla snygga och tidlösa, men sen kostar dem ju en del också =( klockan köpte jag på klockmaster här i jönköping och den kostade 2 995!!

Kommentaren skrevs den: 2012-02-09 at. 19:03:50
Din blogg/hemsida: http://iamsofashion.blogg.se/
Amandaaaaaaaaaaaaaaaaa

BTW!!!!!! Jag har fått min lön nu! Så jag är riiiik (typ, eller inte haha xD) nemen så ska hitta en bra helg o dra till diig! är inga långhelger nu på ett tag men frekväll - söndag funkar ju det me! puss <3

Kommentaren skrevs den: 2012-02-09 at. 19:52:41
Din blogg/hemsida: http://lunacii.blogg.se/
Stephanie

Shit, är det ditt naturliga hår? :O Vill med ha lockigt fall.. Själv har man tunt, rakt hår med ingen volym..

lyckost!! :( ;)

Kommentaren skrevs den: 2012-02-11 at. 14:12:25
Din blogg/hemsida: http://lmse.devote.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!