Dagens resultat

Åh, jag klarade av att springa i 5 minuter idag på 8.0! Det gör mig sjukt stolt, och så sjukt glad att jag faktiskt utvecklas! :} Yaay! Nu har jag verkligen någonting av en sorts utmaning - jag har nämligen två saker som jag vill uppnå med min konditionsträning; 1 - Att springa 2 km på 12 minuter & 2 - Att springa 10 minuter i sträck.

Känns så awesome att jag snart kommer att klara dessa två mål, vars siffor jag haft i mitt huvud så länge och aldrig kunnat klara pga övervikt, dålig kondition och dålig motivation och motorik + skador. Den dagen kommer definitivt att vara en speciell dag för mig! :} Den 29e februari kommer jag att ha invägning, och tills dess gäller det att verkligen skärpa sig med kost och dricka och träning. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha mentaliteten för att klara det - just nu är det 26 dagar kvar.





rebecca

du är så duktig beatrice! :D heja dig!

Kommentaren skrevs den: 2012-02-04 at. 01:10:21
Din blogg/hemsida: http://bexkan.blogg.se/
Pärlan

Det är bara att kämpa och kämpa så kommer du alldeles snart klara dina mål! :)

Kommentaren skrevs den: 2012-02-07 at. 10:35:38
Din blogg/hemsida: http://balanceinsideout.wordpress.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!