10 januari

Galet att vara uppe nu, frivilligt, när jag egentligen borde vilja sova. Men jag antar att min kropp vant sig att vakna vid 7-8 på morgonen, så när jag är ledig och verkligen KAN sova ut, så misslyckas man. Men men - jag hinner ju mycket mer då jag kommer igång tidigare, och kan vara på gymmet utan att stressa innan tvättiden börjar. Ska försöka handla lite innan också. Måste ha lite lunch, och så ska jag köpa lite frysta bär! :} Mums!

Sedan blir det att städa upp, diska och fixa det snyggt hos mig, ser ut som ett världskrig hos mig just nu, haha! :< Men jag har inte hunnit pga skolan och allt kämpande med koderna, grr.. Men nu är vi i alla fall klara - vi lämnade in vår gruppsida igår, så nu är det bara min egen hemsida klar, och deadline för den är på fredag. Hoppas att jag får godkänt på den också, så är allting klart sedan, och man kan registrera sig och csn-pengarna trillar in som vanligt.

Nu måste jag käka frukost! :} Bjuder på lite gyminspiration innan jag sticker, skriver kanske senare! x

{ bilderna är hämtade ifrån weheartit.com/tumblr }




MIN CENTIMETERKAMP

Lycka till med allt, snygging! ♥

Kommentaren skrevs den: 2012-01-10 at. 16:30:43
Din blogg/hemsida: http://abstinens.blogg.se/
E l v i r a

Nu vill jag bli 18 så man kan få gymkort! ;)



svar: Jo, det är klart. Inspirera folk med "billigare" kläder är ju bra också, så inte allt handlar om superdyra märken! :)



Kram

Kommentaren skrevs den: 2012-01-11 at. 15:51:52
Din blogg/hemsida: http://lillvalpen.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!