25 januari 2o12

Nu är jag äntligen framme i Värnamo, och jag har tyvärr ingen kamera med mig, mer än den i mobilen förstås! :} Så tyvärr kommer jag inte att kunna ta några superbra bilder haha! Inte för att jag kanske har så jättemycket att fota, åtminstonde inte än i alla fall. Sitter och förbereder lite te, och ska ta lite youghurt och kanske en macka till det. Mumsigt! Sedan blir det designjobb resten av dagen, har fått en hel del beställningar nu på senaste - awesome! x

bildkälla: thingsboysdowelove.tumblr.com }




Thi

the quotes are really cute <3

Kommentaren skrevs den: 2012-01-25 at. 11:43:35
Din blogg/hemsida: http://kawaii-blog.org



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!