28 januari

Sitter och kikar på när Jesper spelar Skyrim, och fixar lite saker vid datorn samtidigt. Mys! Ikväll ska vi på klappjakt hos Lena och Per - ska bli supermysigt, så det kommer att bli julklappsstuga här snart, haha. Har varit lite upptagen med designer under helgen, så jag har inte hunnit blogga så mycket. Skulle träffat Peter också, men jag tror inte att jag hinner det denna gång heller :/... Synd, men jag kommer ju ner flera gånger! :} x

{ bildkällor: weit & tumblr }




E l v i r a

Killar.. ;)



svar: Ja verkligen!

Hoppas du har en jättebra dag!

Kram

Kommentaren skrevs den: 2012-02-01 at. 17:18:07
Din blogg/hemsida: http://lillvalpen.blogg.se/
MIN CENTIMETERKAMP

Åh. Liksom; VADÅ sakna Sofias närhet och ömhet? :( ♥

Kommentaren skrevs den: 2012-02-05 at. 12:49:40
Din blogg/hemsida: http://abstinens.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!