Igår;

Hej! :} Sitter just nu i sängen och vilar, och kollar Pretty Little Liars igen. Det verkar som att jag har missat en massa under säsong 2, eller så kanske jag snarare återupptäcker saker som jag kanske inte tänkt på förut? Spännande är det i alla fall - ett nytt avsnitt visades igår också, så det längtar jag efter att se såsmåningom! Tänkte sticka upp till gymmet vid 15-tiden, ska prata med min tränare om styrka, och lite andra övningar och så. Blir nog kanonis det! x





Matilda

SV: Tack för tipsen! Du är verkligen asball :)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-17 at. 18:06:11
Din blogg/hemsida: http://missbuttercup.blogg.se/
frida söderquist

grymt snygg tröja! vars är den ifrån? :)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-18 at. 22:11:10
Din blogg/hemsida: http://fssstfoto.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!