Löpband idag!

Hej igeeen! :} Det var helt underbart på gymmet idag, om man får lov att säga så, haha. Jag körde löpband idag, och jag lyckades springa 3 min på 8.0. Galet, med tanke på att jag inte sprungit på ett halvår. Kände i knät efteråt att jag inte var ett dugg öm, så jag hoppas att det ska gå bra att springa på torsdag igen! Längtar att slå mitt rekord på 201 kcal, men det ska nog gå bra.

Fick min nya sport-bh idag också, så då känner man minst sagt lite extra pepp. Måste ju säga att jag nog har de snyggaste skorna på gymmet också - LunarGlide heter dem, och är från Löplabbet! Supersköna och gör mig mer stabil på bandet. Dyra som sjutton, men bra skor är viktigt så att man slipper problem, heh. x





MIN CENTIMETERKAMP

Åh. Inspiration. Motivation. Grattis hjärtat! ♥

Kommentaren skrevs den: 2012-01-10 at. 16:31:31
Din blogg/hemsida: http://abstinens.blogg.se/
Sandra

sv; Heej! :) ja har bytt blogg så, de va kul att du hittade mig igen ;D jääklar va duktig du är som är på gymmet, ja måste ta mig i kragen nu o börja träna ja också :)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-10 at. 20:09:20
Din blogg/hemsida: http://mylibrascale.blogg.se/
Stephanie

Duktig du är. Sedan jag börja träna själv har jag blivit mer nöjd med min kropp och känner mig sexigare, även om jag inte har blivit lika smal som man "ska" vara. Träning gör en piggare och ökar självförtroendet! Hoppas du också känner så :)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-12 at. 20:29:34
Din blogg/hemsida: http://midnightpassion.gblogg.se
Maria

Såg bilderna du lagt ut på din viktminskning, sjukt duktig du är :) Är själv i samma sits men är så jobbigt att få tummarna loss och komma till gymmet :/ Undrar lite bara, har du bara tränat kondition eller styrketränat också? =)

Kram

Kommentaren skrevs den: 2012-01-13 at. 21:59:32
Hannah

Underbart med träning. Visst känner man sig så frisk och bra. :) Duktig du är!

Kommentaren skrevs den: 2012-01-29 at. 16:05:48
Din blogg/hemsida: http://thisishannah.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!