VG i Webbdesign!

Hej! :} Åh, jag är så himla glad idag, trots att jag vaknade med den vidrigaste tjejvärken jag haft på länge, så vändes det snabbt då jag nu på eftermiddagen fick ett mail ifrån min handledare, där han meddelande att jag fått VG på min enskilda hemsida! Är superglad och väldigt stolt över mig själv för att ha klarat denna uppgift så himla bra! :} Klicka här för att besöka min hemsida/mitt enskilda projekt.





JW Photography ♥

Grattis vad kul :) Jag hade webdesign 1 termin när jag gick första året på gymnasiet, och då fick jag MVG :D hihi :)

Kommentaren skrevs den: 2012-01-19 at. 16:14:09
Din blogg/hemsida: http://crossthehills.blogg.se/
rebecca

jättefint, duktig du är! och skitbra med ett VG ju :D

Kommentaren skrevs den: 2012-01-19 at. 23:04:13
Din blogg/hemsida: http://bexkan.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!