2 juli 2012

Har haft en supermysig dag på stan idag med mamma! :} Var och tittade lite i affärer och fikade sedan på Vetekatten innan vi gick vidare. Hittade lite småsaker - kan lägga upp bild senare på all min Stockholmsshopping! Lägger man ihop allting så har det faktiskt blivit en hel del saker, väldigt mycket mer fynd än vad jag trodde att jag skulle hitta - bland annat ett par nya jeans i både svart och blått. 
 




L U C Y E W E L Y N

Still beautiful! Längesedan jag var här inne :)

Svar: svar;men ååh, taack! :D vad söt du är! tycker du får gå in här oftare? :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-02 at. 22:25:16
Din blogg/hemsida: http://lucy-ewelyn.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!