22 juli

Känner mig så otroligt duktig idag! :} Var ute på min löprunda och det gick mycket bättre den här gången än i onsdags. Skönt att börja komma igång igen. Speciellt skönt var det att springa utan fotlinda, och det kändes faktiskt riktigt bra. Känner dock träningsvärken komma krypande nu, såhär på kvällen; underbart!
 




Frida

Sv: Tusen tack fina du!

Vilken fin bloggdesign du har, gillar att den är så ljus och mysig :)

Svar: men oj, vad glad jag blir! :] älskar att göra designer, är ju lite av min grej! haha! :'D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-23 at. 12:27:03
Din blogg/hemsida: http://iliveforthememories.blogg.se/
Linnea

Vad kostade de där skorna?! :)

Svar: tror att de kostar runt 1400, men jag fick studentrabatt, så att de slutade på 1100 någonting! :} riiiktigt bra skor, från löplabbet. fick hjälp med en modell för just mina fötter, eftersom att jag har lite problem när jag springer med knäna och fötterna. så gå dit och prata med dem så hjälper dem dig med storlek och allting sådant! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 12:13:13
Din blogg/hemsida: http://lennyes.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!