28 juli

Vaknade med dödens mensvärk idag, så någon trip till Ikea kommer det inte att bli idag :( Känner mig så sjukt trött och utmattad, ni vet som man kan göra runt tjejveckan. Får hoppas på att det blir lite bättre imorgon bara. Har en hel del designer att börja med, så jag tänkte försöka orka med någon åtminstone idag, men jag får väl se hur mycket jag orkar med idag. Usch! :( 
 




Johanna

inget kul med mensvärk.

Svar: nej verkligen inte! :( stackars oss tjejer. vi får stay strong together typ! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-28 at. 11:33:12
Din blogg/hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Sara

Usch!! Krya på dig!

Svar: men åhh, tack så mycket sötnos! :} det värmer. hoppas verkligen att det går över snart, detta är ju det värsta på hela månaden :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-28 at. 11:56:17
Din blogg/hemsida: http://saramn.spotlife.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!