8 juli

Känner på mig att idag kommer att bli en såndär riktig tråkdag! Varför blir vissa dagar så? Är det vädret som bestämmer det? Jag börjar nästan tro det faktiskt, vill ju ha tillbaka solen och värmen igen. Men det får inte vara för varmt så att man inte orkar göra nånting. Lagom är bäst, haha. Medelsvensson.nu typ. Snyggaste skrivbordsbakgrunden har jag i alla fall! xx
 




Emelie

Jag håller med dig, så fort solen försvinner så försvinner humöret också på något vis. Vi får hoppas på massa sol nu ju :) Ha en fin dag KRam

Svar: svar;ja, idag var det i alla fall bra väder! :} man får väl passa på och vara ute haha!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-09 at. 10:44:51
Din blogg/hemsida: http://lyrefors.blogg.se
Stephanie

Ja, den var verkligen jättesöt :) tråkigt att den inte klarade sig :(

Svar: inte så kul :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-10 at. 23:10:54
Din blogg/hemsida: http://stephaniesbilder.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!