Addition till min kollektion

Såg denna skönhet när jag befann mig på stan senast, och jag kunde inte låta bli att lägga till den i min jacksamling! :} En svart jeansjacka med gulddetaljer, så otroligt snygg! 400 pengar fick jag betala för den, och den är värd varenda krona! Så snygg nu till hösten om man inte vill bära skinnjacka hela tiden. x
 




Julia

FAN va snygg skinnjacka!
du har förresten en stilig blogg (design) också, älskar den!


Före och efterbilder är nu publicerade på min blogg. -37kg på ett år (; kika in.

Svar: btw, jag gillar din blogg med! :D hihi. snygg du är. (svarade på din blogg också, haha) :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-22 at. 18:16:04
Din blogg/hemsida: http://youlia.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!