Challenge accepted!

Nu är jag äntligen på g! :} Är så otroligt trött sen löpturen igår; powerwalkade/sprang 6,36 km! Och det är nog det längsta jag varit borta när jag har sprungit utomhus. Har ju nästan aldrig gjort det förut, så det känns jättebra att äntligen faktiskt kunna och orka springa. Får försöka timea min runda bättre - nu vet jag ju mitt mål och hur lång tid det ungefär tar att springa!
 
Har antagit en utmaning som jag hittade på YouTube som heter "Lose 4% of your weight in 4 weeks", och för mig tror jag faktiskt att det kommer att kunna vara rimligt. För mig skulle det alltså innebära att gå ner ca 3,5 kilo. En perfekt "detox" innan skolan börjar, så att man inte äter massa onyttigt varje dag som jag gjort under sommaren i princip. Go me! :}
 




Sara Björk

Va fin du är =)

Svar: awww, taack så mycket! :D du anar inte hur glad jag blir. kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-23 at. 06:46:54
Din blogg/hemsida: http://saaraaaa.blogg.se/
LINNPLINN

Åh. Hej fina, fina du. Du kanske inte minns mig? Men det är jag, Linn :) /ny blogg
Det ser ut att gå riktigt bra med viktnedgången - vilken jag själv, tyvärr, lagt åt sidan...

Svar: hej! :D det var ett tag sen. klart jag vet vem du är. ja, varför har du gjort det? :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-07 at. 19:07:36
Din blogg/hemsida: http://superlinn.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!