Flesh and blood

The Borgias är verkligen riktigt bra, nu börjar det bli riktigt spännande! Är på första säsongen och avsnitt fyra bara, men jag börjar redan känna mer för vissa karaktärer än andra. För er som gillar Game of Thrones är detta en riktigt bra serie att följa, dock tycker jag ju inte att den slår GOT. Ingenting står den, haha! :} Men titta på första avsnittet åtminstone, jag ville i alla fall fortsätta titta efter det. Give it a go, I say!
 




Clara

Vilket bra tips, är ett troget GOT fan så den har borde sitta fint!

Svar: jag veet! :D alltså guud, vet du när säsong tre kommer? :O
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 14:54:55
Din blogg/hemsida: http://bohemhoe.blogg.se
Clara

SV: Ingen jäkla aning, men har tittat på alla på internet over&over again. Hoppas det kommer snart iallafall, tror att de håller på att spela in den just nu, har du nån aning?

Svar: jaa, jag har typ hört att de precis har börjat att spela in den nya säsongen ! :O fattar inte varför dem inte spelar in i förväg istället så att de kan släppa säsongerna oftare? det är ju lite dryg om vi ska behöva vänta tills april nästa år IGEN :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 15:37:51
Din blogg/hemsida: http://bohemhoe.blogg.se
Clara

SV: NAAAAAAJ, hoppas verkligen att de har hunnit spela in lite iallafall! Pallar verkligen inte vänta så länge, utan som du säger: superdrygt!

Svar: jag vet :/ fattar inte egentligen varför dem inte gör som fansen vill - tror faktiskt att dem skulle tjäna på att spela in samtidigt som den nyaste säsongen går på tv. :O vi får ta ett allvarligt snack med dem ;D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 15:44:10
Din blogg/hemsida: http://bohemhoe.blogg.se
Jane

Jag borde testa att se denna serie då. :) Nästan precis sett alla game of thrones och åååh så bra.

Svar: jag veeeeeeet, game of thrones är seriöst den allra bästa serien som skapats i världshistorien :D hahah, i alla fall inom den genren. ja, det tycker jag! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 22:03:05
Din blogg/hemsida: http://thediaryofjane.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!