Fredag den 13 juli

Har varit jättedåligt på att blogga nu i helgen, men jag har bara inte haft tid. Skolan + mitt projekt har krockat med varandra och tagit upp så mycket mer tid än vad jag hade räknat med, så det är faktiskt därför jag inte har kunnat prioriterat bloggen just nu. Men jag kommer försöka att svara på kommentarerna jag fått alldeles snart! 
 
Hade det awesome igår i alla fall, blev äntligen lite fest med några av kompisarna, och det behövdes verkligen. Kul att folk börjar återvända nu till Örebro - det är bara att tagga inför höstens alla partyn och tillställningar, för snart kör skolan igång med nollningar och allt sådant. Längtar!
 




Felicia - mamma till Liam

smaaaaaaliiiiiiis

Svar: haha, jag är inte smal :D och det syns inte här i alla fall hihi. DU är smal :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-14 at. 22:51:40
Din blogg/hemsida: http://sachiko.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!