Gårdagen & OOTD

Man skulle ju kunna göra roligare saker på sommarlovet än att tvätta, diska och städa alltså. Men de sakerna ska ju också göras! Har fått en hel del gjort idag så det känns superbra. Har möblerat om i lägenheten också, men bilder på det kommer komma senare när jag hunnit göra klart. Håller på att laga lite sen lunch just nu; rårakor och rödlök och lite creme fraiche. Mums! 
 
Igår åt jag och Emma lunch från Subway, och fotade lite på stan. Galet! :} Fick också med mig lite saker hem, men det får jag visa i ett annat inlägg. Kram på er! 
 
 




Mergimtare ♡

Vilken fin blogg du har :)!

Svar: Oj, vad glad jag blir sötnos! :} Tack så hemskt mycket! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-30 at. 19:40:23
Din blogg/hemsida: http://meeergimtare.blogg.se
Marie

Måste bara säga att jag tycker att du är så himla fin :)

Svar: men åååh, tack så mycket Marie! :} Glad jag blir Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-30 at. 20:58:57
ELINA

KORSET!!! :@ ♥ ♥

Svar: jag VET :O så sjukt snyggt hihi <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-31 at. 21:18:25
Din blogg/hemsida: http://roccam.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!