Golden Neighbours

Åhh, fick reda på att en av mina bästa vänner Clara förmodligen ska flytta hit till Örebro! Eller ja, inte riktigt Örebro - men i närheten, vilket är mycket närmare än vad jag trodde att vi någonsin skulle bo varandra. Är så glad för hennes skull att hon kom in på sin utbildning - det här kommer att bli hösternas höst alltså! Erika kommer flytta hit till mitt område och Clara kommer vara mycket närmare. Är så exalterad, kommer inte att kunna sova i natt haha! :'D
 




Emma Janson

Hej fina du!
Just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg som jag avslutar ikväll, följ medföljande direktlänk & var med & tävla! http://eemmajanson.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment
/Emma Janson

Svar: jag brukar faktiskt inte delta i såna här tävlingar :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-13 at. 11:05:40
Din blogg/hemsida: http://eemmajanson.blogg.se
Annellisaa

Vad tycker du om elakheterna i bloggvärlden? Läs mitt nyaste inlägg och tyck till:)

Svar: tycker aldrig man ska vara elak, oavsett vad man tycker. ärlig ska man vara, men det finns en gräns. känner man personen kan man lättare säga vad man tycker. känner man inte personen tycker jag att man helt enkelt ska "zip the lip". finns ingen anledning att trycka ner personer.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-13 at. 12:38:40
Din blogg/hemsida: http://annellisaa.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!