Hårplanering

Ah, det är så himla fuktigt ute! Blir helt galen på det, fukten förstör mitt hår :( Och ni vet hur jag är med mitt hår - det måste vara perfekt innan jag lämnar huset - tror inte att det finns någon i hela världen som är så besatt som jag är, fniss! :} Har fortfarande min röda färg i, men funderar på att kanske färga det brunt igen till vintern, men samtidigt så trivs jag i det här brunröda - det är ingen annan jag sett som har det, så det är ju lite roligare på det sättet! Men vi får se vad som händer - jag får ju mina "ryck" ibland, haha! :} xx
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!