Hemklickat!

Lääängtar tills dessa landar i min brevlåda! :} Kommer att vara sjukt snyggt till skinnjacka och snygga boots i höst. Måste försöka lägga vantarna på några stiliga svarta och/eller bruna boots bara, men jag får hålla fingrarna i styr lite till - det har ju inte ens blivit augusti, haha! x
 




Jempa

Åh, kan inte du göra ett inlägg om dessa när du fått dom, provat osv. Är jättesugen på att skaffa och vill gärna veta vad folk har för åsikter ang. dom. Älskar din blogg btw! :-)

Svar: svar;ja, det kan jag väl göra! :} hoppas på att dem passar bara ihihi! taack sweetie! x
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-09 at. 23:35:50
L U C Y E W E L Y N

Sjukt snygga!

Svar: svar;ahh, jag veeeet!! :D hoppas att de sitter bra!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-10 at. 15:46:38
Din blogg/hemsida: http://lucy-ewelyn.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!