How to: Winged eyeliner

Eftersom att sminktips/tutorials var önskat av mig, så tänkte jag här försöka mig på det! :} Har ju inte den bästa kameran för att göra detta, men jag har försökt att göra mitt bästa i alla fall! Hoppas att ni hör vad jag säger, men det tror jag nog. Har ni några frågor är det bara att kommentera inlägget! x
 




Amanda

PROOO! :*

Svar: men ååhååå, tack min sköna! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 17:49:23
Din blogg/hemsida: http://getgorgeous.blogg.se/
Joline

Hej, har precis hittat till din blogg och såg lite längre ner att du gjort en jättefin bloggdesign. Det är något jag funderat på ett tag men jag är helt lost i allt vad teknik heter. Hur som helst så undrar jag helt enkelt om du kan tänka dig att hjälpa mig, vad det kostar och hur det går till.
Tjing!

Svar: hej! :} vad kul att du vill vända dig till mig! ja, det är så att jag ju faktiskt har skrivit en inlägg om detta, men pris är väl kanske det som du är främst intresserad av? priset sätts oftast när jag fått veta dina önskemål, och sedan kommer vi tillsammans fram till ett pris. just nu har jag lite designkö, men det skulle säkert gå att klämma in din design snart! :}
jag kommer att göra designen på en underblogg till min blogg, och du får självklart länken så att du vet vad som händer med bloggen. när du och jag är nöjda och klara med designen, sätter du över summan vi kommit överrens om till mitt bankkonto. när jag ser pengarna där, så hjälper jag dig över med designen! :}

så kom med dina önskemål, så att vi kan börja så snart som möjligt! kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 19:08:31
Din blogg/hemsida: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Silvia

Tusen takk for kommentaren! Bor i Norge, tok bildet når jeg besøkte familie i USA :) Du har forresten en nydelig blogg! Flotte bilder og stilig design! :)

Svar: men ååh, så glad jag blir! :} din blogg är riiiiktigt stilig den med alltså! :D kommer att fortsätta läsa den, tror minsann att jag har lagt till den i mina favoriter! Kramar på dig sötnos! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 19:11:02
Din blogg/hemsida: http://rainy-desert.blogspot.com
Eriiza

Men det är orättvist, du har redan vackra, asiatiska ögon !!! ;D

Svar: men jag har ju inte asiatiska ögon :D jag är ju inte asiat någonstans hihi. men tack sötnos! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 22:45:24
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/
Felicia - mamma till Liam

haha åh du är så söt <3

Svar: hihi DU är så söt! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 23:01:30
Din blogg/hemsida: http://sachiko.se
Eriiza

Haha, ok, men du har vackra mandelögon! ;D

Svar: men ååh, tack sötnos! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-24 at. 23:28:33
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!