Instagram

Förresten, jag har ju (precis som alla andra) skaffat instagram nu! :} Sök på "tekichuu" så kommer jag upp - är inte jätteaktiv än, för jag gillar min kamera bättre än min mobil. Men jag kan försöka uppdatera med bilder på båda ställen ifall det skulle vara intressant för er? :] xx
 




Steph

Kul, följer dig nu! :) Instagram är ju väldigt behändigt de gånger man inte orkar släpa med sig kameran ;)

Svar: svar;ja, precis! :O förut hade jag ALLTID min kamera med mig i väskan, men nu typ.. vågar jag inte ha den med mig.. det är lite synd, men jag tror att jag ska börja stoppa ner den igen! :D är ju så kul att fota!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-06 at. 15:16:39
Din blogg/hemsida: http://cidien.blogspot.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!