New in;

Skrev tidigare att jag och Emma gick på stan i måndags och fick med oss lite saker hem - jag handlade självklart och på Bik Bok, men ska lämna tillbaka ett av mina fynd. Tyckte inte riktigt om det sedan när jag testade det hemma. Varför är det alltid så, att en del plagg ser helt sjuuukt stylish ut på i butik och så kommer man hem och provar det igen, tittar sig i spegeln och funderar på varför man ens tog i plagget...? Haha!
 




LIENE

hmm, har aldrig köpt plagg som jag tycker ser sämre ut hemma.

Svar: har du inte? :O haha, jag gör det oftast. för då kan jag kolla igenom min garderob och bara AHAA, JAG HADE REDAN EN SÅN hahaha xD
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-18 at. 19:08:03
Din blogg/hemsida: http://lienes.blogg.se
Emma

Haha, sådär känner jag med vääldigt ofta. Det ser bra ut i butik. Men inte hemma. Har massvis med kläder där prislapparna hänger kvar. buhu! Måste vara något fel på deras speglar. Eller ja, snarare våra speglar hemma ;)

Svar: jag veeet! :O varför är det SÅ?! jag fattar inte hur de tär möjligt, för man har ju uppenbarligen köpt det för att man gillade det i butik? xD ingenting ändras ju egentligen hahaha! :D vi är knasiga!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-18 at. 21:52:37
Din blogg/hemsida: http://emmajjohanssson.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!