Örebronx

Alltid skönt när man lägger sig i sängen och känner träningsvärken komma i benen. Mätte hur långt det är exakt till stan och tillbaka - 8,26 km. Galet att cykla denna sträcka ett par gånger denna vecka, men det känns faktiskt riktigt bra ändå! :} Tänkte väga in mig imorgon och se hur stor skillnad mina nyttigare två veckor har gjort med siffrorna på vågen (även om dem inte är allt). Hade supermysigt idag på stan med Emma, och bilder kommer snart!
 




Bella

Det är så himla härligt att cykla. Man känner sig så fri och det är ett skönt sätt att komma i form på! :)

Gillar verkligen dina bloggdesigner, behöver verkligen hjälp med att få en själv då jag saknar helt talang i det området haha. Har du lång väntetid isåfall om jag skulle bestämma mig att vilja beställa en ifrån dig?

Svar: ja, jag vet! :} cykla är så himla skönt - lagom träning i vardagen liksom, som man kanske inte tänker riktigt på att man utför om du fattar vad jag menar hihi! :D
jaaa, absolut! :} vi kan väl lägga till varandra på facebook och prata mera? kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-30 at. 11:12:14
Din blogg/hemsida: http://Labellaaa.blogg.se
Mie

Jättefin blogg! :)

Svar: ååh, tack så mycket sönots! :D vad glad jag blir! kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-30 at. 11:16:48
Din blogg/hemsida: http://mieevnice.webblogg.se
Natalie

Du är så satans snygg!

Svar: tack snyggaste i örebro! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-01 at. 12:17:59



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!