Skogshuggarmodeller

Ni minns väl inlägget där jag skrev om min beställning från H&M? Varför finns det inga snygga damskjortor i oversize-modell i skogshuggarmönster? Det är ett mysterium för mig alltså! Såg att Jack & Jones har fått in några snygga skjortor, men det är så svårt med storlekarna då tycker jag. Jag gillar ju när det är lite stort, fast inte överdriver oversize, då försvinner ju kroppsformen helt och det gillar jag inte. Men dessa två skulle jag inte tacka nej till! :}
 




louisebiszczak♦

sv: haha åh tack!
ja det är nog ganska posetivt tror jag! :D

Svar: ja, verkligen! :D hon är ju sååå snygg! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 16:47:07
Din blogg/hemsida: http://biszczis.blogg.se
juliette (fotoblogg)

SV: Tack så jättemycket :D ja visst är den fin! :)

Svar: SJUKT fin! :D rödhårigt är ju så inne nu också hihi! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 16:55:10
Din blogg/hemsida: http://juliettesays.blogg.se
Johanna

Sv: Det kan du lita på att det var! :) Jepp, det är det.

Svar: MUMS! :D grillade ni på grill eller i ugn på galler? :O
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 17:11:54
Din blogg/hemsida: http://jjohannaeeriksson.blogg.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

de där var riktigt snygga :D

Svar: jag VET! :O ... både modellerna och skjortorna, heheheheheh. men alltså, jag vill verkligen ha en riktigt snygg skogshuggarskjorta alltså, blir GALEN!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 22:10:23
Din blogg/hemsida: http://adaras.se
Camilla

Hej! Har mailat dig men vet inte om det gick fram? Är intresserad av att beställa en design av dig. Svara på mailadressen ovan! :)

MVH Camilla

Svar: men hej! :} nej, tyvärr. jag har inte hittat något mail ifrån dig! mailar dig genast! kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-17 at. 22:40:07
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- förstår det :D En riktigt skogshuggarskjorta skulle jag också vilja ha, gärna lite längre variant. Så om du hittar en får du hojta till :D

Svar: ja, eller hur! :o skulle vara sjukt snyggt - klickade ju hem en ifrån h&m, men den var inte RIKTIGT en sådan som jag ute efter. så jakten fortsätter! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-20 at. 01:44:58
Din blogg/hemsida: http://adaras.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!