Tittar på film

Kommer ihåg när Troja var en av mina favoritfilmer, och den är fortfarande bra. Har inte sett den förlängda versionen förut, och den är faktiskt riktigt bra! :} Trodde inte det, nu när jag pluggat en del film och så, men den är väldigt mysig, även fast den är rätt blodig. Konstigt nog gillar jag den och inte alls Gladiator, men det kan ju ha att göra med att Brad Pitt och Eric Bana är mycket snyggare än Russell Crowe. Och så är jag ju rätt nostalgisk av mig också. Tipsy tipsy för er tjejer som gillar snygga män i korta kjolar! :} xx
 




Zereht

Visste inte att det fanns en förlängd version :O Jag älskar verkligen den filmen!

Svar: svar;det visste inte jag heller förrän några dagar sedan! :O den var minst lika bra, men jag förstår varför de klippte ner den - musiken de valt till de nya scenerna passade inte riktigt lika bra in som i originalversionen typ :< .. menmen! mer naken brad pitt liksom ;D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-04 at. 15:21:16
Din blogg/hemsida: http://therez.blogg.se/
LIENE

Gillar såna slags filmer:D

Svar: svar;oh, jag meed! D: ... men det finns ju inte så jääättemånga sådana här filmer? det är typ troja, price of persia, kingdom of heaven, arn, gladiator, alexander.. det är typ dem enda jag kan komma på :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-04 at. 23:07:50
Din blogg/hemsida: http://lienes.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!