Två favoriter

Mitt bästa tips till er som inte kan sluta bita på naglarna är att måla dem! Det fick mig att sluta, och jag var den värsta nagelbitaren som fanns. Så otroligt tråkigt att inte ha kunnat haft fina naglar förrän nu, men nu har jag äntligen lyckats! Tyvärr är mina naglar inte av den bästa kvaliteten, men jag sparar dem alltid så länge jag kan innan jag filar ner dem. Jag har dock hört att filande av naglarna ska göra dem starkare, men det kanske är en skönhetsmyt! :} 
 




Maria

Jag har hört att dom blir starkare av att klippas någon millimeter ibland, då filandet ofta gör så att dom flagnar. :) Det verkar funka på mina i alla fall. :D

Svar: jaa, jag har hört massa sånt med naglarna, vet inte riktigt vad som stämmer :O ... får testa! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-25 at. 10:39:50
Din blogg/hemsida: http://mariakostekivi.blogg.se
Linda

Var hittade du det högra lacket? Det är mitt favoritmärke på lack, och innan kunde jag hitta dem här på lindex, men av nån anledning säljs de inte där med. Synd för det fanns superfina färger av det..

Svar: det är ifrån åhlens! :D kika där!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-27 at. 19:07:54
Din blogg/hemsida: http://lillyz.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!