Wanties

Åh, har mycket att göra idag! Bäst att sitta igång snart så att allting hinns med. Är inne på slutspurten av Eloge Magazine nu, och det ska bli så himla roligt att få presentera den färdiga produkten snart! :} Snart är det löning, och jag har satt ihop ett litet wanties-kollage här som får inspirera till månadens shopping! x
 




Dilin

Tröjan och skorna var snygga! :)

Svar: ååh, jag vill ha allt! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-21 at. 22:49:50
Din blogg/hemsida: http://dilindilir.blogspot.com
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vilket underbart kollage !:D

Svar: taaack! :D tycker du det? vad glad jag blir! :D gillar dina kollage också ju!måste bara säga att du verkar ju så himla gullig, fattar inte varför jag inte har pratat med dig innan raring? :O
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-23 at. 11:16:09
Din blogg/hemsida: http://adaras.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!