Wanties

Skulle ju inte tacka nej till dessa snyggingar till hösten! Ska försöka lägga vantarna på någon av mig, men jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha mest. Den vänstra är ifrån Cubus' höstkollektion och den högra kommer ifrån Pieces' höstkollektion. Svårt val! Vilken skulle ni valt? :} xx





Zereht

Båda va snygga men skulle nog valt den svarta :)

Svar: svar;jag är mera sugen på den blåa i och med att jag har rött hår nu - lär ju bli skitsnyggt till hihi! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-10 at. 15:21:11
Din blogg/hemsida: http://therez.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!