New in;

Fick lite shoppat när jag var på stan senast! :} Blev lite nya trosor, två linnen och en tunn stickad tröja från Bik Boks rea. De har galet mycket snygga plagg där just nu - passa på att göra reakap nu - tipsy tipsy! :> 

Idag blir det en sådan där tråkig dag när allting tråkigt måste göra inför sommaren; städa, diska, tvätta och ringa Anticimex. Har fått myrbesök igen, precis som förra sommaren. Blää! :< Nu ska jag äta lite frukost, och sedan blir det att springa lite senare! x





Malin

Hej! Vill börja med att säga att du har en väldigt fin blogg.
Välkommen att kika in på min blogg, där finner du väldigt fina underkläder i bra kvalitét med bra priser.

Svar: Men oh - vad glad jag blir! : ) Tack så hemskt mycket sötnos. Jag har minsann tagit mig en titt där redan. Är du intresserad av ett designsamarbete för att lyfta hemsidan och generera fler kunder på så sätt? Eller låter en ny bloggdesign mer intressant? Kontakta mig på min mail: [email protected] Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-19 at. 10:09:52
Din blogg/hemsida: http://pxcmalin.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!