New in

Var på stan idag och fyndade lite! :} Hittade äntligen en riktigt fin bikini och riktigt söta sommartoppar från lite olika ställen - det där med pastelltrenden har inte varit någonting för mig tills jag provade det mintgröna linnet. Superfräscht och somrigt - 80 riksdaler ifrån Monki - tipsytipsy. Bhn är leopardmönstrad i mintgrön och kommer ifrån Kappahl och sitter som en smäck - så otroligt glad över mina små fynd idag!

Ska färga håret någon gång i helgen - har en utväxt på ungefär 4 cm, så jag tänkte köra i samma hårfärg igen; gillar verkligen att vara rödbrunett. Imorgon blir det stan med Emma och lite kvällsmys efteråt på någon pub! :> x








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!