Nude loafers

Har fått en grym craving efter dessa snygga loafers! :} Blir att försöka lägga vantarna på dem snarast!!
 




freja

riktigt snygga!

Svar: svar; OOAAHHH, jag veeet - blir helt till mig!! O_O
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-30 at. 15:11:47
Din blogg/hemsida: http://fregen.blogg.se
Tessah-Norrlandsmorsan

Kikar in.

Herregud , din blogg läste jag för fler år sedan och följde den varje dag. Sen vet jag inte vad som hände, jobb barn m.m. så glömde som bort den och nu hittade jag in här av en slump och måste säga gud va fin blogg du har :D

"Lägger i favoriter" :)

kram

Svar: svar; men åååh vad glad jag blir att du hittar tillbaka till mig! :D tack så hemskt mycket sötnos, blir så himla glad! :* KRAM!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-07-01 at. 20:20:39
Din blogg/hemsida: http://www.tessah.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!