Projektredovisningen

Efter redovisningen av det sista projektet på Digital Mediedesign-programmet så fick jag och Zahraa varsin söt liten bukett av vår arbetsgivare Kristina på Va Fint Foto - så himla gulligt och snällt verkligen! :} Supersöta! Tror dessutom att vi har fått godkänt, PMet behövde inte kompletteras någonting, och vad jag har förstått det som så har vi inte fått någon komplettering på våra två filmer heller!

Är så otroligt stolt över att vi faktiskt klarat oss igenom detta projekt så himla bra, även fast det varit dåligt väder och väldigt stressigt att försöka hålla sig till deadlinen. I slutändan är jag riktigt stolt faktiskt, även fast man kanske hade velat göra lite saker annorlunda. Men så är det ju alltid - jag är aldrig helt nöjd, hihi! x








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!