Säsongsavslutning

Åhh, nu är säsongsavslutningen på säsong två här i Game of Thrones! Inte någonting som jag sett framemot skulle man kunna säga - det är ju det enda som är bra med måndagar i vanliga fall. (Nu har jag ju i och för sig sommarlov, så nu kan jag inte klaga!) Så spännande det ska bli - ska alldeles strax kika på episod tio. Ni som inte redan har börjat titta måste helt enkelt ta er i kragen och göra det - ni kommer inte ångra er! xx

{ Bildkälla finnes här - dock är bilden redigerad av mig och får inte användas utan tillåtelse! }







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!