The running (wo)man

Har precis varit ute och sprungit lite! :} Så skönt nu på sommaren när man faktiskt kan vara ute och röra på sig och andas frisk luft istället för den där konstiga inne på gymmet. Foten känns mycket bättre också - har varit ute nu två gånger denna vecka och det har inte blivit värre vad jag kan känna, så det är ju awesome! Får försöka att ta några rundor när jag är hemma hos familjen i Stockholm så att jag keepar up the good work så att säga, haha! :> x


{ - Mina nya bästisar! - }




Emelie

Härligt att komma ut! Önskar att min fot kunde med att jag sprang men jag får cykla i stället :) Kämpa på vackra du :)

Svar: svar;åhh, jag veeeet! :D galet skönt att börja komma igång igen faktiskt - behöver det om jag tittar på vågen. usch!! :( nu ska jag ner på 85!! kraam på fino!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-15 at. 19:37:06
Din blogg/hemsida: http://lyrefors.blogg.se
Lotta

Long time no see :)
Satt och läste gamla kommentarer på min blogg (är inte så aktiv där längre) och hittade ditt namn. Kul att titta in hos dig igen. Är du färdig med studierna? Så vacker du är! Ha det fint ^^

Svar: svar;jahaa, heej! :D nja, har lite kvar på dem, men jag vet inte när jag planerar att vara klar faktiskt. tack så mycket! :D vad glad jag blir, hihi. kraam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-20 at. 21:07:38
Din blogg/hemsida: http://lottasgolfliv.se
Emelies Dagbok

Glad midsommar! hoppas du haft det underbart! :)

Svar: svar; aww, tack så mycket! :} och detsamma förstås!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-23 at. 15:03:48
Din blogg/hemsida: http://lyrefors.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!