Wanties

Har fått supercravings efter dessa tre snygga loafers - bara måste ha dem allihop! Tyvärr verkar det som att de har utgått ifrån sidan, men jag tänkte maila dem och se om dem kommer in igen - så galet snygga. De i mitten och de längst till höger är nog dem jag kommer artt försöka satsa på att lägga vantarna på först. Mums! :} 
 




Ebba

Asfina, gillar de i mitten :3 ^^

Svar: svar;jag vill ha alla tre, men det verkar som att de flesta har utgått :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-24 at. 23:19:30
Din blogg/hemsida: http://ebbagratte.blogg.se
Ia

Jag har också fått cravings på loafers på senare tid! Sjukligt snygga skor (:

Svar: svar:ahh, jag veeeeeeeet! :D DÖR!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-06-27 at. 08:35:38
Din blogg/hemsida: http://makethemwonder.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!