8 mars

Hej hörrni! :} Idag har jag känt mig lite piggare, har varit uppe på benen i alla fall och lagat lite ordentlig mat. Imorgon tänkte jag försöka att packa upp sen Jesper-resan och försöka få in kläderna i garderoben, de gör ju inte precis någon nytta i väskan ihoprullade, haha. Jag har fyndat en del på sista tiden, saker jag inte visat upp i bloggen än, som jag förhoppningsvis kan fotografera imorgon. Håller också på med att skapa en online-portfolio som jag ska kunna använda till jobbsökande, och det går framåt! Har publicerat en hel del idag, men det är mycket kvar än.

Åh, ge mig solbrännan tillbaka! Och varmare dagar med mera sol.




emma-isabella

hej.. en liten fråga.. (du sa att jag kunde återkomma). jag får inte in mars i menyn till höger. lägger in <a href="http://motettslankareliv.webblogg.se/2012/mars/">Mars</a> men de går inte?? vad gör jag för fel... ? kram.



ps. vad snygg du är ;)

Kommentaren skrevs den: 2012-03-09 at. 14:30:31
Din blogg/hemsida: http://emmaisabellavictoria.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!