Mina favoriter;

Dessa är några budgetfavoriter som jag har testat under en relativt lång tid nu, och jag tycker att alla verkligen håller vad de lovar. Torrschampoot kan jag verkligen inte vara utan, förstår inte hur jag klarade mig utan det, innan jag upptäckte det, haha! :} Är dock på jakt efter ett billigare, och har mina föraningar om vilket mitt nästa köp kommer att bli. Men det är först när detta tar slut förstås. BB-creamen fungerar bra, men den är lite för mörk/orange/brun för mig nu när jag fortfarande är vinterblek. Men den kommer absolut att användas som foundation under sommaren (med lite puder förstås!). :>





neli

ÄLSKAR BB CREAMEN!! ska nog tipsa om den i min blogg =) perfekt är den för min hy.. supernöjd...



aaaw sluta nu haha. tycker bilden blev lite fail med vinden i håret och allt haha =D men tack sötnos... du är minst lika söt =) <3

Kommentaren skrevs den: 2012-03-31 at. 12:19:47
Din blogg/hemsida: http://iamsofashion.blogg.se/
Emelie

Den proffs torrschampo är kanon! Jag har haft ett annat också, tror från H&M:s egna sortiment men det var lite sämre tyvärr men tror den kostade en sjuga så därför var den ju bra.. ;) kram

Kommentaren skrevs den: 2012-04-02 at. 09:57:04
Din blogg/hemsida: http://lyrefors.blogg.se/
sannas rum

Skulle inte kunna leva utan torrschampo. Dock har jag med färg i så att det inte blir sådär vitt ;P

Kommentaren skrevs den: 2012-04-02 at. 14:20:00
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!