Triss i designer

Medan jag varit sjuk har jag jobbat på lite bloggdesigner, och snart är ännu en klar! :} Känns ju bra att hålla kunskaperna uppe någolunda i alla fall, även fast man är sängliggandes. Idag ska jag försöka att städa vidare, och framförallt diska undan lite till. Ska bli så skönt när allting är städat och klart efter helgen, men jag måste ta lite i taget, jag blir fort trött och lite snurrig. Tror nämligen att viruset fortfarande är kvar i kroppen sedan förra veckan, usch! :/

Klicka på bilderna nedan för att komma till bloggarna jag har designat!








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!