2 maj

Såg att jag hade fått en del nya följare efter att jag dykt upp i en intervju hos Sanna! :} Vad roligt att ni hittat hit, det tycker jag verkligen! Har hamnat i sjukan igen, så jag har inte så mycket att blogga om. Försöker kurera mig med Youtube och Simon & Tomas, så att vi ska kunna gå till vår handledare imorgon och få lite hjälp med PMet.

Sedan på fredag ska vi till fotostudion igen och filma lite till, och förhoppningsvis det sista, så att vi kommer någonstans i vårt arbete. Vi har börjat att klippa ner det mesta, så att vi bara kan sätta in det sedan när vi har allt material i projekten vi skapat. Kommer nog att gå finfint förhoppningsvis! Spännande, och lite stressigt börjar det ju faktiskt att bli :( Men det löser sig nog! xx








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!