8 november

Det var ett tag sedan jag bloggade här - det har varit så mycket att jag inte hunnit eller haft någon ork till att sätta mig och skriva ett inlägg, haha! ^_^ Vi har lämnat in vår forskningsöversikt nu i vilket fall som helst, och det känns skönt. Imorgon blir det att börja på nästa grej inför uppsatsen - Uppsats PM. Spännande att äntligen få komma igång! Sitter just nu och dricker varm choklad och tittar på The Iron Lady med Maryl Streep. Tycker nog att den är helt okej faktiskt, men inte sådär jättebra kanske. Rätt mysig, gullig gammal tant! :}
 
{ Tipsar om en av mina favoritlåtar just nu - så himla bra låt med så galet snygga grabbar, m-mh! }
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!