1 oktober + vlog!

 Åh, det gick väl helt okej idag på seminariet tror jag! :} Började ju som sagt att skriva min hemtenta imorse lite grann, och jag känner att jag kommit in i skrivandet nu igen. Skönt! Det lär ju behövas inför c-uppsatsen i alla fall, är lite nervös måste jag säga - men det går nog bra! Idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra så jättemycket mer, är lite taggad på att träna imorgon igen - kanske ska köra lite styrka också. Får se hur jag känner mig efteråt liksom! :} 
 




Silvia

Du er søt! c:

Svar: None
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-10-10 at. 23:30:37
Din blogg/hemsida: http://rainy-desert.blogspot.com
Mamma Wild ❤

Vilken fin blogg du har! :}

Svar: aww, tack så mycket! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-10-16 at. 10:50:43
Din blogg/hemsida: http://mammawild.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!