18 september

Förresten, jag vet inte om jag har har bloggat och berättat för er att jag har klippt mig? :} Förmodligen har jag ju det - men jag tog lite bilder precis efter att jag hade klippt mig, och då såg mitt hår ut såhär. Är glad för att det växer, för jag gillar verkligen inte att ha kort hår. Förhoppningsvis så har det ju vuxit ut snart - ser redan skillnad i längd på hur det ser ut nu och hur det såg ut på dessa bilder. Planerar att färga håret idag också - gillar inte riktigt det röda längre - det är rätt tråkigt för  jag har haft det så himla länge nu - så jag vill nog gå tillbaka till mitt egna mörkbruna. Bilder på det kommer ju också såklart! :} x
 




Anonym

Så synd att du inte trivdes i det, jag tyckte det klädde dig =) Fast å andra sidan klär du även i långt hår, så det spelar ju egentligen ingen roll!

Själv älskar jag kort hår, det är så luftigt och skönt och enkelt att hålla ordning på. <3

Kommentaren skrevs den: 2012-09-18 at. 12:41:08
Ninjakossan | Distansstudier & katter

Oj, hej, det var jag förresten :$

Svar: aww, tack så mycket! :} Jo, men jag fick ett ryck och kunde inte vänta till frisören kunde fixa iordning det av någon anledning. Skumt - men sådana misstag gör jag ibland. Men men - nu får vi ju hoppas på att det växer ut friskt istället, så att jag kan få tillbaka mitt lite längre hår till vinter i alla fall! :}
Tack så mycket, hihi! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-18 at. 12:41:38
Din blogg/hemsida: http://www.ninjakossan.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!