21 september

Igår var jag och simmade en halvtimme, och idag blir det badminton med Erika - superkul ju! :} Ska hämta ut cykeln också, och efter det blir det att plugga lite till. Har ju seminarium på måndag, så det gäller att vara förberedd. Tycker att dessa artiklar var lättare än förra gången faktiskt, vet inte varför, men det är bara en känsla. Så förhoppningsvis går det ju lättare den här gången att förbereda sig!
 
För er som inte prenumererar på min YouTube-kanal, så postar jag min och Amandas senaste video! Vi gör en dialekt-tag, vilken innebär att man ska skriva valfria meningar, och lika många valfria dialekter och sedan turas om att säga dessa meningar på valda dialekter. Superroligt, kolla in oss nedan! :} x
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!