25 september

Är precis hemkommen ifrån min simningssession! :} Simmade i en hel timme denna gång - lite påökt från förra gången alltså. Men det blev lite crowded i simhallen, så jag fann ingen sinnesro till att simma längre, även om det var extra skönt idag. Får komma dit lite tidigare helt enkelt! Träffade lite skolbarn (tror att dem var 3or?) i omklädningsrummet efteråt och blev helt förstummad över språket de använder när de är så små? När jag gick i trean visste jag knappast vad "bög" och "hora" och "motherfucker" betydde, mer än att de var fula ord förstås? Herregud, stackars barn.
 
Slänger upp en gårdagens outfit också - det var ju ett tag sen jag lade upp någon sådan bild - men jag har bara inte fått tillfälle - har ju varit så mycket sjuk så det har inte riktigt varit aktuellt. (Måste nog rengöra spegeln, hehe.)
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!