Back on track!

Känner mig så otroligt duktig! :} Gick upp tidigt, åt en ordentlig frukost med en grov macka, musli, youghurt och te, för att sedan sätta mig och plugga lite innan det var dags för gym! Blev 40 minuter på crosstrainern, trots träningsvärken sen gårdagens badminton - och det gick ju kanoners måste jag säga. Är riktigt stolt över mig själv - pushade riktigt hårt den här gången. Och det bästa är ju att nu har jag något att utgå ifrån till nästa pass! Efteråt, alltså just nu, känner jag mig jätteenergifylld, så det blir dags att ta tag i resten av plugget för idag. Inte det roligaste, men vad gör man när nästa seminarie börjar närma sig? :o 
 




✝ ohhlinda

Åh vilken fin blogg!

Svar: aww, tack så hemskt mycket! :D glad jag blir sötnos! hur hittade du min? :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-23 at. 16:28:51
Din blogg/hemsida: http://ohhlinda.blogg.se
✝ ohhlinda

Hittade någon blogg som du hade designat, så klickade mej in här :}

Och tack så mycket, det värmde i hjärtat!♥
Du är är super söt du med!

Svar: ahaa, vad mysigt! :O kul att du hittade hit, du får gärna stanna kvar också hahaha! :Dnaww, tack så mycket hjärtat, glad jag blir! :} sjukt söt äru! pussen och kramen!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-23 at. 18:20:29
Din blogg/hemsida: http://ohhlinda.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!