Bloggdesign: Ida

I veckan gjorde jag klart en bloggdesign som snygga Ida hade beställt av mig, och det här är resultatet. Ida ville ha en design som skulle likna en som jag kodat och desginat tidigare, som tillhör Michelle Sundberg (som några av er kanske vet vem det är!). Designen skulle vara ljus, rosa, flickig och mjuk med tillhörande färgskala och lättlästa typsnitt. Tycker att kombinationen av bilderna i headern tillsammans med resten av designen passar riktigt bra tillsammans, och jag hoppas verkligen att Ida är nöjd med sin beställning. Besök hennes blogg här! 
 
Är någon av er intresserad av att beställa en bloggdesign? Skicka iväg ett mail till mig på [email protected] så tar jag mig an beställningen så snart jag kan! 
 




Ida Bjelkert

Åh, gullis! Tack igen för allt, ha det bra!

Svar: Åh, ingen fara! :] Hoppas att du återkommer om du önskar att ändra på någonting i framtiden. Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-10 at. 10:24:05
Din blogg/hemsida: http://www.idabjelkerts.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!