Dagens monsterrunda

Hej på er, och förlåt för jättesen uppdatering idag, men jag har haft så himla mycket att göra! :< Först tog jag en sovmorgon och sov ut till tio, käkade en god frukost och tittade på Les Miserables. Jag cyklade till skolan och vi pratade lite om vår kampanjplan som vi fortfarande håller på att jobba med. Det känns som att vi äntligen är på väg att hitta rätt nu, äntligen. Sedan blev det Marieberg med Marcus och jag köpte ett par nya svarta jeans från Rut mfl. eftersom mina Dr Denims gav upp idag. Visar er bild på dem imorgon!
 
Emma och jag bestämde oss sedan för att ta en superlång cykelrunda runt i Örebro, och det känns i benen nu vill jag lova. Känns riktigt bra att ha cyklat såhär långt! :] Go me!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!