Dagens make-up

Det gick bra hos barnmorskan idag, fast såhär efteråt känner jag ju att jag har lite mensvärk av provet. Men det kommer nog att gå över hoppas jag! Ska ta en kopp kaffe och en frukt innan jag går till skolan för att plugga lite till med vår kampanj. Har fortfarande en hel lista med saker som jag verkligen vill ta itu med, men de får faktiskt ta och vänta lite till. Eftersom jag fortfarande är lite förkyld så vill jag inte stressa med någonting - vill ju inte ha sjukdomen tillbaka så att säga! :]
 
Blev en lätt make idag - med eyeliner och mascara bara. Har ingen inspiration till att sminka mig med ögonskuggor längre, speciellt inte när det är såhär dåligt väder. Nu måste jag packa ner datorn och bege mig ner till skolan igen. Kram på er så länge!
 




Amanda

SÖTASTE <3

Svar: Du är sötaste gulle dig! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-23 at. 11:32:47
Din blogg/hemsida: http://getgorgeous.blogg.se/
♫♪ sandra

fint!

Svar: Men åh, tack så hemskt mycket söt! : ) Glad jag blir! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-23 at. 17:41:19
Din blogg/hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!