Gårdagen i Marieberg

Hade jättemysigt igår med Marcus på Marieberg, vi tog en fika och lämnade tillbaka en födelsedagspresent som inte passade. Tog en frappino på Espresso house med mockasmak - var riktigt god och smakade nästan som glass. Supergod! Ville inte ha någon grädde på eftersom att jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig numera, men ville ändå unna mig lite. Men det hade verkligen varit pricken över i tror jag, hihi. Men tisdagar är tisdagar och då behöver man ju inte go crazy med kalorierna tycker jag, haha.
 




Oliwia

smaka chailatten eller ischai, supergod!!

Svar: Åhh, det måste jag göra. Jag som älskar chai också, haha! : D Får testa!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-18 at. 16:15:55
Din blogg/hemsida: http://oliiwiaa.blogg.se
Kazandra Angrell

Brukar oxå dricka den på espresso house! :D

Svar: Åhh - den är ju så himla mumsig! :]
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-18 at. 20:06:18
Din blogg/hemsida: http://kazandras.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!